Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico
Header Provelu
Terug naar overzicht
Droomparken Achtergrond

“Even lekker weg. Wij bieden daar de ideale omgeving en services voor, passend bij jouw wensen.”

Droomparken is de naam van een keten van vakantieparken in Nederland. Het bedrijf werd opgericht in 1998 en specialiseert zich in het ontwikkelen en beheren van vakantieparken- en woningen. Droomparken beschikt over 14 parken verspreid over heel Nederland. Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in Beekbergen

Droomparken laat dromen graag uitkomen bij het zoeken naar de perfecte vakantiebestemming of een eigen tweede huis.

“Beleef meer dan je verwacht bij Droomparken”.

Droomparken vertrouwt al de nodige jaren op de Business Intelligence oplossingen van Provelu middels het product QlikView. Door de introductie van Qlik Sense zijn de mogelijkheden voor Business Intelligence nog verder uitgebreid en heeft Droomparken haar bestaande oplossing omgezet volgens de nieuwe standaard in Qlik Sense.

Voorheen was men soms wel eens een halve dag bezig met het aanmaken van één overzicht. Daarmee was ze niet in staat de enorme hoeveelheid data inzichtelijk te maken. Ook kon men niet de data vanuit de veertien locaties bundelen een stuurbaar maken.

Doordat dit nu al aanwezig is in de Qlik Sense oplossing van Droomparken, is dit niet meer nodig en bespaart het erg veel tijd. Met Qlik Sense heeft Droomparken real time inzicht in data en kan er op ieder gewenst moment snel beslissingen worden genomen Er is een grote diversiteit aan data beschikbaar om snel stuurinformatie te verkrijgen. Het zorgt ervoor dat de juiste informatie altijd bij de juiste mensen direct beschikbaar is.

De hoeveelheid data neemt in de huidige tijd enorm toe, denk hierbij aan acties die worden uitgezet, of data vanuit sensoren i.v.m. bijvoorbeeld het onderhoud op een park. Sensoren, Big data, data uit de Cloud, er is hiermee nog zo veel te doen en te winnen. Als er een reclamecampagne start dan wil je natuurlijk ook de conversie kunnen bijhouden en analyseren. De mogelijkheden zijn eindeloos en zorgen voor een goede fundering voor de toekomst.

Droomparken

Erik Broshuis (Planning & control)

https://www.droomparken.nl/